actie: dienstregeling NMBS

Allereerst de beste wensen voor het jaar 2018.

Ik heb de goedkeuring gekregen van de schrijfster van het overlijdensbericht van Ben van Beervelde. Ik stuur het in bijlage Na overleg met alle betrokkenen vragen wij dat jullie toch nog een actie ASAP op poten zetten omtrent deze problematiek. S"morgens een andere trein van 06u11 te Lokeren laten stoppen in Beervelde en uur na dien hetzelfde 07u11 te Lokeren of deze van 07u26 vertrek te Lokeren bijkomend in Beervelde te laten stoppen. S'avonds trein van 06u11 bijkomend te laten stoppen in Beervelde en uur nadien trein van 17u11 ogf17u26 bijkomend te laten stoppen in Beervelde. Ook problematiek van Beervelde als voorstadsnet aankaarten aangezien Gentbrugge dit heeft nu bekomen. Zal terug vlug moeten gaan want in Februari evaluatie dienstregeling. Wij gaan met zijn alleen een bericht sturen in de 2 of 3de week van januari naar ons gemeentebestuur Lochristi en rechtstreeks ook naar de CEO van de NMBS. ( dit laatste kanik niet doen aangezien ik personeel ben).

De inhoud van dit veld is privé en zal niet openbaar worden gemaakt.

Beperkte HTML

• Toegelaten HTML-tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
  • Web- en e-mailadressen worden automatisch naar links omgezet.