Pensioenactie in Brussel op woensdag 16 mei

Eén miljoen pensioenkranten vonden de voorbije maand hun weg naar de bevolking  . Via militanten op de onderneming, via huis aan-huis bedeling … Tot zelfs in de wachtzaal van sommige dokters en tandartsen konden patiënten lezen over de plannen van de regering met betrekking tot onze pensioenen en wat wij van die plannen vinden.
Intussen worden er al een paar honderdduizend bijgedrukt … Hét bewijs dat deze informatiecampagne  als alternatieve actievorm zijn doel niet mist. Deze stap helpt ongetwijfeld in de verdere sensibilisering van de doorsnee Vlaming over deze heel belangrijke ingrepen die te gebeuren staan en, zonder bijsturingen, elk van hen zal raken in hun portemonnee.
De campagne loopt intussen verder… Samen met ABVV en ACLVB manifesteren we op woensdag 16 mei in Brussel. Noteer deze dag zeker al met stip in je agenda. De manifestatie zal om 11.30 uur vertrekken aan het Noordstation. We bieden vanuit 17 Oost-Vlaamse
stations gratis treinvervoer aan. De praktische afspraken met stations en vertrekuren (zie link)
kan daar meteen ook je ticket bestellen!

Via de link vind U meer informatie:

O.a voor

Oost-Vlaanderen

Vertrek trein: Aalst 9u. | Aalter 8.30u. | Beveren 8.30u. | Deinze 9u. | Denderleeuw 8.45u. | Dendermonde 8.30u. | Eeklo 8.30u. | Gent Sint-Pieters 8u. | Geraardsbergen 8.40u. | Lokeren 9u. | Ninove 8.30u. | Oudenaarde 8.45u. | Ronse 8.30u. | Sint-Niklaas 8.30u. | Wetteren 8.40u. | Zele 9u. | Zottegem 9u.

Andere zie links

De inhoud van dit veld is privé en zal niet openbaar worden gemaakt.

Beperkte HTML

• Toegelaten HTML-tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
  • Web- en e-mailadressen worden automatisch naar links omgezet.