ACV Zeveneken/Lokeren-wijk zette trouwe leden in de bloemetjes

Op 16/06/2007 lichtte verbondssecretaris Marc Buysse in zijn feestrede de actualiteit toe. Hij had vooral wat kritiek op het uitblijven van een KB dat de data van de sociale verkiezingen van 05/2008 vastlegt. Dit kan tot  gevolg hebben dat de sociale verkiezingen helemaal niet kunnen doorgaan. België heeft ongeveer 4 miljoen werknemers. Een tweede KB dat door Verhofstadt teruggefloten werd betreft de organisatie van sociale verkiezingen voor een ondernemingsraad in ondernemingen vanaf 50 werknemers. Nochtans verplicht Europa België dit te doen en bestaat er reeds een wet van 1949 die dit oplegt. De Raad van State oordeelde dat België deze wet van 1949 dient toe te passen op straffe van nietigheid van de sociale verkiezingen. Als dit geen verkrachting is van de werknemersdemocratie.
Na een fantastische feestmaaltijd werden de trouwe leden vereremerkt .
Alle gedecoreerden krijgen een foto waarop ze persoonlijk proficiat gewenst worden door de verbondssecretaris.
Leden die echter groepsfoto’s genomen door Fotomix willen bijbestellen, kunnen dit op het nummer 09/326.86.86. Prijs: 4 euro te betalen bij levering. Formaat 18 op 13 cm. Er zijn foto’s van alle groepen.

ACV Zeveneken/Lokeren-wijk decoreerde meer dan 40 trouwe leden.

Klik hier voor meer foto's

Enkele sfeerbeelden Paaswandeltocht Zeveneken 2007.

Klik hier

>ZEVENEKEN-ARCHIEF

Mosselfeest 2008

Klik hier voor meer foto's

om foto's bij te bestellen graag een mailtje met het nummer van de foto naar :

bart.thiriaux@pandora.be

ACV Zeveneken/Lokeren-wijk zette trouwe leden in de bloemetjes

Na een fantastische feestmaaltijd werden de trouwe leden vereremerkt .

ACV Zeveneken/Lokeren-wijk decoreerde meer dan 40 trouwe leden.

Klik hier voor meer foto's

Enkele sfeerbeelden Paaswandeltocht Zeveneken 2007.

Klik hier