ACV-bestuursleden steken hun dienstverleners een hart onder de riem.

Overal ten lande worden de zorgverleners om 20.00u in de bloemetjes gezet met een symbolisch applaus. Deze golf van solidariteit is meer dan terecht. De nood aan een goede zorgsector kan enkel gelenigd worden door geëngageerde mensen die hun job als een roeping aanschouwen.

Dit bracht zowel de ACV-bestuursleden van de gemeentelijke ACV-afdeling Groot-Lochristi als enkele ACV-bestuursleden uit Oostakker en militanten uit Gent op het idee om hun dienstverleners in het dienstencentrum van ACV-kanaalzone ook een hartelijke dank je wel te bezorgen. Dit uit erkentelijkheid dat ook de personeelsleden van het ACV ende vakbonden in het algemeen meer dan hun beste beentje moeten bijzetten

De Groot-Lootse bestuursleden Chris en Hans verrasten hen dinsdag  21/04 met lekkere streekproducten.

Yuksel, Alex en een  Puls militant hadden twee dagen ongeveer hetzelfde idee. Ze bezorgden een appeltaart die de smaakpapillen streelde.

Alles gebeurde volgens de regels van de kunst: social distancing werd in acht genomen en er werd slechts kort nagekaart over alles wat de coronacrisis teweeg gebracht heeft.

ACV-bestuursleden steken hun dienstverleners een hart onder de riem.